Klacht

http://doofpottenjustitie.weblog.nl/page/3/?repeat=w3tc

ONZE KLACHT BIJ SKYNET (6)

Skynet19-12-2009 @ 18:27:36

Brussel, 19.12.2009

Klantendienst Skynet

Geachte Heer,

Onze klacht inzake de blog …

Op vrijdag 18 december 2009 om 9:14 zond de Belgacom Skynet Klantendienst een bericht naar de genaamde L.K. van de skynetblog …. (met referentienummer ….) waarin hem werd medegedeeld dat hij bij het aanmaken van zijn blog de gedragscode had aanvaard.

De Skynet Klantendienst vroeg L.K. om ‘binnen de 24 uren een aanpassing te doen’. ‘Indien dit niet gebeurt, dan zien we ons verplicht uw blog te verwijderen’, aldus de Skynet Klantendienst.

De heer K. reageerde op zijn skynetblog als volgt op het bericht van de Skynet Klantendienst: ‘Zo zie je maar Boeykens dat je de verkeerde gedachten hebt van mij . Uiteraard ga ik ook het nodige doen dat die van jou verdwijnen van skynet blogs en ook voor je Nederlandse blog zal ik het nodige doen daar zullen wel de zelfde regels tellen of het moest zijn dat ze voor jou een uitzondering Zouden maken. verder zal ik zien dat ik zo snel mogelijk online ben met een eigen website waar ik dan wel mijn berichten kan op posten en dan moet je daar nog maar een klacht neerleggen bter zou zijn dat je naar de politie stapt maae dat kun je niet omdat al je blogs zelf vol met laster en z. staan’

De heer K. verrichtte geen enkele aanpassing en gaat dus gewoon door met zijn persoonlijke aanvallen en bedreigingen. 
De blog van heer K. werd nog altijd niet verwijderd.

Ik bezorg u hierbij een kopie van het lijstje van zijn laatste berichten die nog steeds op zijn skynetblog staan: 
– Zo zie je maar Boeykens dat je de verkeerde gedachten hebt van mij 
– Boeykens ik kan je hier nu al melden dat ze mijn blog zullen afsluiten maar geen noot je hoort nog van mij ,wie laats lacht lacht best 
– A.U.B. Mijnheer Boeykens 
– Boeykens komaan alles geven 
– veel vrienden heb je ook niet meer 
– Je moet eens praten over wat het gaat 
– snel snel 
– Boeykens Jan niet twijfelen 
– een verwittigd man is er twee waard 
– Een paar berichtjes van de club Castreer pedofielen en verkrachters!

In afwachting van uw antwoord, teken ik,

hoogachtend,

Jan Boeykens 
Voorzitter vzw Werkgroep Morkhoven 
werkgroepmorkhoven@gmail.com
http://werkgroep-morkhoven.skynetblogs.be/

http://allesoverde.skynetblogs.be/post/7205931/stay-calm-i-repeat-stay-calm#commentform

Leave a Reply

