Gevangenen

DISCRIMINATIE VAN GEVANGENEN

23 December 2009

http://doofpottenjustitie.weblog.nl/page/2/?repeat=w3tc

PrisonerGeachte Heer,

Hartelijk dank voor uw antwoord.

Voor wat de discriminatie van gevangenen betreft, zal ik, zoals u voorstelt en wat mij inderdaad het beste lijkt, eerstdaags een apart klachtenformulier invullen.

Ik maak mij ernstige zorgen om de heer Vervloesem die reeds geruime tijd zwaar ziek is (hart, nieren, kanker, suikerziekte, operaties,) en wiens suikerziekte niet meer te controleren valt.
De heer Vervloesem is op drie weken tijd immers 8 kilogram afgevallen.

Vandaag nam ik opnieuw telefonisch contact op met het Directoriaat-generaal van de penitentiaire inrichtingen en met mevrouw Bleyenberg, adjunct-woordvoerdster van Minister van Justitie Stefaan De Clerck.
Ik denk niet dat men daar werkelijk beseft hoe het thans met de gezondheid van de heer Vervloesem gesteld is en ik hoop dat zij hem tijdig laten hospitaliseren (maar dan liefst niet door hem opnieuw in een isoleercel te steken en hem met een ijzeren ketting dag en nacht aan zijn ziekenhuisbed vast te ketenen).
Er moet hoe dan ook, en enkel en alleen al vanuit een medemenselijk standpunt, een oplossing worden gevonden in deze zaak die reeds veel te lang aansleept.

Met vriendelijke groet,

Jan Boeykens
Voorzitter vzw Werkgroep Morkhoven

 

Leave a Reply

